PERSZEPHONÉ BEST BUSINESS SOLUTIONS  

Adminisztrációs szolgáltatás

Ügyfeleink visszajelzései alapján bővítettük tevékenységünket, hogy még több időt és energiát spóroljunk meg a cégeknek. Az adminisztrációs feladatok átvállalásával segítjük ügyfeleinket, hogy értékes munkaidőt szabadítsanak fel és jobban fókuszálhassanak üzleti tevékenységeikre.

  • Szolgáltatásaink előnyei:

    • Költséghatékony virtuális pénzügyi asszisztencia: Megoldások, amelyekkel optimalizálhatja pénzügyi folyamatait.
    • Ügyviteli feladatok teljeskörű kezelése:
      • Díjbekérők és szállítólevelek elkészítése
      • Online számlázás és számlafeldolgozás
      • Hiányzó számlák bekérése
      • Könyvelési anyagok előkészítése
      • Digitalizálás és adatrögzítés
      • Megrendelések kezelése és nyilvántartások vezetése
      • Statisztikák készítése
    • Pénzügyi feladatok:
      • Kimutatások és tervek készítése
    • Dokumentációkészítés: Az aktuális jogszabályoknak megfelelően, például:
      • Adásvételi, alvállalkozói, kölcsön és munkaszerződések
      • Teljesítési igazolások
      • Munkaköri leírások
      • Meghatalmazások

Célunk az, hogy tehermentesítsük ügyfeleinket, biztosítva számukra a zavartalan üzletmenetet. Az adminisztrációs feladatok részleges vagy teljes átvállalásával hozzájárulunk a hatékonyabb és eredményesebb munkavégzéshez.

Mikor ajánljuk adminisztrációs szolgáltatásainkat?

Munkaerőhiány:

Amíg nem találsz megfelelő munkaerőt, óradíjas szolgáltatásunk átmenetileg megoldást nyújt.

Részfeladatok:

Ha olyan feladat adódik, ami nem igényli új munkatárs felvételét, de extra segítségre van szükséged.

Rövidtávú projektek:

Ha egy olyan projektbe kezdesz, amely plusz munkaerőt igényel, de nem akarod növelni a létszámot vagy a fenntartási költségeket tartósan.

Szolgáltatásaink előnyei:

  • Költségmegtakarítás: A megbízó mentesül a munkáltatói járulékok fizetése alól.
  • Kevesebb adminisztrációs teher: Nem kell foglalkoznod a munkáltatói kötelezettségekkel, mint például a bejelentés, jelenléti ív vezetése, szabadság nyilvántartása.
  • Nincs extra finanszírozás: Nem merül fel szabadság, fizetett ünnep vagy betegség miatti fizetési kötelezettség.
  • Rugalmas számlázás: Csak a ledolgozott órák után kell fizetni.

Szolgáltatás díja 5.000Ft+ÁFA/óra. Minden megkezdett fél órát számlázunk.

Kérjen ajánlatot még ma, és tudja meg, hogyan tehermentesíthetjük vállalkozását!

A szolgáltatás igénybevétele minimum havi 4 óra esetén lehetséges (min. 20.000Ft+ÁFA/hó).